Thursday, April 1, 2021

Akadimia Platonos, Akadimias Street, Xylophone

Akadimia Platonos:

אקדימיה פלאטונוס היא שכונה הממוקמת 3 ק"מ מערבית-מערבית לחלק התחתון של עיר הבירה היוונית של אתונה.

רחוב אקדימיאס:


רחוב אקדימיאס הוא רחוב מרכזי באתונה העובר במקביל לרחוב פנפיסטימיו ורחוב סטאדיו משדרת וסיליסיס סופיה, ברובע קולונאקי, לכיכר קנינגוס באזור אקארצ'איה. אורכו הכולל הוא כ -1.2 ק"מ. יש לו שלושה נתיבים והוא עובר כמעט באלכסון מדרום מזרח לצפון מערב. במהלך מלחמת העולם השנייה, שונה שמו רשמית לרחוב רוזוולט לכבוד נשיא ארה"ב פרנקלין רוזוולט, אך האתונאים המשיכו להתייחס אליו בשמו המקורי.

קסִילוֹפוֹן:

הקסילופון הוא כלי נגינה במשפחת כלי ההקשה המורכב מטילי עץ שנפגעו בקליעות. כמו ה- glockenspiel, גם הקסילופון מורכב מערך מקשים מכוונים שמסודרים בצורה של מקלדת הפסנתר. כל סרגל הוא אידיופון המכוון למגרש בקנה מידה מוזיקלי, בין אם הוא פנטטוני או הפטוני, במקרה של כלים אפריקאים ואסייתיים רבים, דיאטוני בכלי ילדים מערביים רבים, או כרומטי לשימוש בתזמורת.

קורא נפוץ:

קורא נפוץ: ספרים לקוראים עם דמיון היה קטלוג ספרי הזמנות דואר אמריקני, שהוקם בשנת 1986 על ידי ג'יימס מוסטיץ ', ג'וניור, מוכר ספרים, עורך וסופר. זה היה בולט בקרב קטלוגי הספרים הכלליים באקלקטיותו, כאשר חלקים גדולים מכל גיליון הועברו לקלאסיקות ספרותיות סתומות.

אמאי פקפאק:

דאטו Akadir Akobar, הידועה יותר בשם Amai Pakpak, היה מנהיג צבאי Maranao מי הוא ציין מובילים את ההתנגדות Maranao נגד הקולוניזציה הספרדית של האזור לנאו בשנת 1890.

סליו אקדירי:

סאליו אקדירי הוא פוליטיקאי ודיפלומט בניני שכיהן כשר החוץ של בנין בין השנים 2015 ל -2016.

אלוקארד (הלסינג):

אלוקרד , בעבר הרוזן דרקולה , היא דמות בדיונית וגיבורת סדרת המנגה והאנימה של הלסינג שנוצרה על ידי קוטה היראנו. ערפד המוקדש כולו לראש המשפחה הנוכחי של משפחת הלסינג, אינטגרה הלסינג, אלוקארד עובד עם ארגון הלסינג כנגד ערפדים אחרים וכוחות רשעים, ונלחם בפראות ובאכזריות, ולעתים רק הורג לאחר שהיעד הושבת והושפל, תוך שהוא מאפשר לעתים קרובות אויבים יותר מסיכוי אחד להרוג אותם. הרוזן דרקולה הובס על ידי אברהם ואן הלסינג והפך למשרת הנאמן של המשפחה. עשרות שנים לאחר מכן, צאצאו הישיר של אברהם ארתור הלסינג מעניק לרוזן את שם הקוד "אלוקרד". הלסינג מתרחש למעלה ממאה שנים מאוחר יותר, שם אלוקרד וארגון הלסינג נאלצים להילחם בשרידי גדוד נאצי. אלוקארד מופיע גם בסדרת הפריקוול " Hellsing: The Dawn" , כשהיא לובשת צורה נשית לצד בן זוגה וולטר סי. דורנז לסיום מלחמת העולם השנייה במאבק נגד הנאצים.

תחנת Akado-shōgakkōmae:

תחנת Akado-shōgakkōmae היא תחנת רכבת באראקאווה, טוקיו, יפן.

תחנת Akado-shōgakkōmae:

תחנת Akado-shōgakkōmae היא תחנת רכבת באראקאווה, טוקיו, יפן.

אלוקארד (הלסינג):

אלוקרד , בעבר הרוזן דרקולה , היא דמות בדיונית וגיבורת סדרת המנגה והאנימה של הלסינג שנוצרה על ידי קוטה היראנו. ערפד המוקדש כולו לראש המשפחה הנוכחי של משפחת הלסינג, אינטגרה הלסינג, אלוקארד עובד עם ארגון הלסינג כנגד ערפדים אחרים וכוחות רשעים, ונלחם בפראות ובאכזריות, ולעתים רק הורג לאחר שהיעד הושבת והושפל, תוך שהוא מאפשר לעתים קרובות אויבים יותר מסיכוי אחד להרוג אותם. הרוזן דרקולה הובס על ידי אברהם ואן הלסינג והפך למשרת הנאמן של המשפחה. עשרות שנים לאחר מכן, צאצאו הישיר של אברהם ארתור הלסינג מעניק לרוזן את שם הקוד "אלוקרד". הלסינג מתרחש למעלה ממאה שנים מאוחר יותר, שם אלוקרד וארגון הלסינג נאלצים להילחם בשרידי גדוד נאצי. אלוקארד מופיע גם בסדרת הפריקוול " Hellsing: The Dawn" , כשהיא לובשת צורה נשית לצד בן זוגה וולטר סי. דורנז לסיום מלחמת העולם השנייה במאבק נגד הנאצים.

סאדו, ניגאטה:

סאדו היא עיר הממוקמת באי סאדו במחוז נייגטה, יפן. מאז 2004 העיר כללה את האי כולו, אם כי לא כל שטחו הכולל הוא עירוני. סאדו הוא האי השישי בגודלו של יפן באזורו בעקבות ארבעת האיים העיקריים ואי אוקינאווה.

Powerpuff Girls Z:

בנות פאוור פאף Z היא סדרת אנימה יפנית בנות קסומות משנת 2006 בבימויו של מגומו אישיגורו, המבוססת על סדרת הטלוויזיה האמריקאית "פאוורפאף בנות" . האנימה הופקה בשיתוף Cartoon Network Japan ו- Aniplex והונפשה על ידי Toei Animation.

Akadémia utca:

Akadémia utca נמצא בין Roosvelt tér ו- Kossuth Lajos tér ב- Belváros – Lipótváros Budapest, הונגריה.

Akadémiai Kiadó:

Akadémiai Kiadó הוא הוצאת הספרים של האקדמיה ההונגרית למדעים. זהו אחד המו"לים החשובים ביותר בהונגריה של מדעים וספרים וכתבי עת. בעל הרוב שלה הוא תאגיד ההוצאה לאור באמסטרדם, וולטרס קלובר, ואילו האקדמיה ההונגרית למדעים מחזיקה בנתח מיעוט. היא נוסדה בשנת 1828 וממוקמת בבודפשט. הוא מפרסם מונוגרפיות וכתבי עת. הסניף שמפרסם כתבי עת הוא AKJournals.

ז'אק ד'אדלסווארד-פרסן:

הברון ז'אק ד'אדלסוורד-פרסן היה סופר ומשורר צרפתי. חייו מהווים בסיס לביוגרפיה בדיונית מאת רוג'ר פיירפיט.

Akadêmia:

אקדמיה ( Akadêmia) הוא הרכב מוסיקה צרפתית מוקדמת שהוקם בשנת 1986 על ידי המנצחת פרנסואז לסר. קבוצת הזמרים הראשונית הוקמה מחברי "צ'אפל רויאל" של פיליפ הרווגה.

Akae:

Akae עשוי להתייחס ל:

  • אקאי באקו , סופר יפני
  • Aka-e, סוג הדפס עץ
  • השבועה שחשפה בפני קסבל את סודות מחזורי האדמה
באקו אקאי:

באקו אקאי היה סופר יפני. הוא נולד בשימונוסקי, ימגוצ'י.

Akae Beka:

Akae Beka היא להקת רגאיי שורשית שמגיעה מסן קרואה, איי הבתולה של ארה"ב, אשר הוקמה על ידי חברי להקת Midnite בעקבות שינוי בחברותם בשנת 2015. בפברואר אותה שנה ביטלה הלהקה לשעבר Midnite את סיבוב ההופעות שלהם ב 2015 תאריכים נדחים "בגלל מצב חירום רפואי שמשנה את חייו, הרשעות וגילויים" .

אקשה קי רנגה לגילה:

Akashe ki Ranga Lagila הוא סרט בשפת אודיה בהודו משנת 2009 בבימוי SK Muralidharan. מככבים בו אנובהב מוהנטי, ארכיטא סאהו וראלי ננדה. מוהנטי קיבל את פרס השחקן הטוב ביותר בטקס פרסי הקולנוע של אודישה. הסרט זכה בפרס הסרט המדיני של אודישה 2009 על התסריט הטוב ביותר, העורך הטוב ביותר והבימוי האמנותי הטוב ביותר. הסרט הופק על ידי סיטאראם אגרוול תחת סארטאק מיוזיק. זוהי גרסה מחודשת של הסרט הטמילי משה 2008, סרניה מטרום פאלאר.

Askar Akayev:

Askar Akayevich Akayev הוא פוליטיקאי קירגיזי שכיהן כנשיא קירגיזסטן משנת 1990 ועד להפלתו במהפכת טוליפ במרץ 2005.

אקאתיסט:

פזמון אקתיסטי הוא סוג של פזמון הנאמרים בדרך כלל על ידי נוצרים מזרח אורתודוכסים או מזרחיים קתולים, המוקדש לאירוע קדוש, קדוש, או לאחד מאנשי השילוש הקדוש. השם נובע מהעובדה שבמהלך זמירת הפזמון, או לפעמים כל השירות, הקהילה צפויה להישאר עומדת בכבוד, בלי לשבת, למעט זקנים או לקויים. במהלך שירותי הדת הנוצרית המזרחית-קתולית והאורתודוכסית באופן כללי, ישיבה, עמידה, קידה והשתטחות נקבעת על ידי מערכת כללים מורכבת, כמו גם שיקול דעת פרטני. רק במהלך קריאת הבשורה ושירת האקתיסטים נחשב חובה לכל.

Akaflieg:

Akaflieg הוא קיצור של Akademische Fliegergruppe , קבוצות של סטודנטים להנדסת אווירונאוטיקה מאוניברסיטאות טכניות גרמניות בודדות, לפני ואחרי המלחמה, שמתכננים מטוסים, לרוב מרחפים.

אקפליג ברלין:

Akaflieg Berlin היא אחת משלוש עשרה קבוצות טיסה, או Akaflieg , המחוברות כיום לאוניברסיטאות גרמניות. Akaflieg Berlin , הוא הקיצור של Akademische Fliegergruppe Berlin eV , קבוצת סטודנטים שנרשמה למספר אוניברסיטאות בברלין, אם כי הם בעיקר מ- TU Berlin, העוסקים בפיתוח ועיצוב רחפנים, כמו גם במחקר בתחום האווירודינמיקה. נוסדה בשנת 1920 Akaflieg Berlin הוקמה בשנת 1920 והיא אחד ממועדוני הגלישה הוותיקים ביותר בגרמניה, המטיסים את הרחפנים שלהם משדה התעופה Kammermark ליד Pritzwalk, אותו הם חולקים עם AFV Berlin, המורכבת בעיקר מחברים לשעבר של Akaflieg Berlin. בתור "הנשים והג'נטלמנים הקשישים". נכון לשנת 2007/2008 אקפליג ברלין הייתה הקבוצה המבצעת של Idaflieg, הגוף השולט בכל קבוצות הטיס האוניברסיטאות הגרמניות.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Charlotte , היה רחפן שנבנה בגרמניה בשנות העשרים של המאה העשרים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש כנפיים גבוהה וחסרת זנב של בניית עץ מלא, שהיו בה זוג מגלשים לנחיתה.

Akaflieg Berlin B12:

Akaflieg Berlin B12 הוא מטוס דאון בעל שני ביצועים גבוהים שתוכנן ונבנה בגרמניה. נתפס ככלי מחקר, נבנתה רק יחידה אחת.

Akaflieg Berlin B13:

Akaflieg Berlin B13 הוא רחפן מנועים דו מושבי שתוכנן ונבנה בגרמניה.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Charlotte , היה רחפן שנבנה בגרמניה בשנות העשרים של המאה העשרים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש כנפיים גבוהה וחסרת זנב של בניית עץ מלא, שהיו בה זוג מגלשים לנחיתה.

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen:

ה- Akaflieg Berlin B2 Teufelchen היה רחפן שנבנה בגרמניה בשנות העשרים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש שלוחה גבוהה של בניית עץ.

Akaflieg Berlin B2 Teufelchen:

ה- Akaflieg Berlin B2 Teufelchen היה רחפן שנבנה בגרמניה בשנות העשרים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש שלוחה גבוהה של בניית עץ.

Akaflieg Berlin B3 Charlotte II:

Akaflieg Berlin B3 Charlotte II היה רחפן שנבנה בגרמניה בשנות העשרים של המאה העשרים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש בעל כנף גבוהה, של בניית עץ מלא, שהיתה החלקה אחת לנחיתה והפעילה בלמים.

Akaflieg Berlin B3 Charlotte II:

Akaflieg Berlin B3 Charlotte II היה רחפן שנבנה בגרמניה בשנות העשרים של המאה העשרים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש בעל כנף גבוהה, של בניית עץ מלא, שהיתה החלקה אחת לנחיתה והפעילה בלמים.

Akaflieg Berlin B4 FF:

ה- Akaflieg Berlin B4 FF היה מטוס חד מושבי שנבנה בגרמניה בראשית שנות השלושים. זה היה מטוס חד כנף של בניית עץ מלא עם כנפיים מתקפלות מכוסות בד

Akaflieg Berlin B4 FF:

ה- Akaflieg Berlin B4 FF היה מטוס חד מושבי שנבנה בגרמניה בראשית שנות השלושים. זה היה מטוס חד כנף של בניית עץ מלא עם כנפיים מתקפלות מכוסות בד

Akaflieg Berlin B5:

ה- Ak5ieg Berlin B5 היה רחפן שנבנה בגרמניה בסוף שנות השלושים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש שלוחה גבוהה של בניית עץ שלם, עם כנפי שחפים שלוחות, ציוד נחיתה נשלף, בלמי אוויר צלוליים זזים.

Akaflieg Berlin B6:

ה- Ak6ieg Berlin B6 היה רחפן שנבנה בגרמניה בסוף שנות השלושים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש כנפיים אמצעית שלוחה עם כנפי ג'ונקרס, ציוד נחיתה נשלף, כל זנב נע, בלמי אוויר צלילה, גוף עץ ופלדה.

Akaflieg Berlin B8:

ה- Ak8ieg Berlin B8 היה מטוס מפרש גרמני שנבנה בסוף שנות השלושים לתחרות הרחפנים של המשחקים האולימפיים בשנת 1939 ברומא. זה היה מטוס מפרש בעל כנף גבוהה עם כנף כתפיים שלוחה, בלמי אוויר צלילה וכל בניית עץ.

Akaflieg Berlin B9:

ה- Akaflieg Berlin B 9 היה מטוס ניסיוני דו-מנועי, שפותח על ידי Akaflieg Berlin ו- Flugtechnische Fachgruppe בשנות הארבעים. הוא נועד לבחון את היתרונות שיש לטייס בתפקיד נוטה. המטוס הוטס בשנת 1943, אך בסופו של דבר ננטש.

Akaflieg Berlin B1:

Akaflieg Berlin B1 Charlotte , היה רחפן שנבנה בגרמניה בשנות העשרים של המאה העשרים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש כנפיים גבוהה וחסרת זנב של בניית עץ מלא, שהיו בה זוג מגלשים לנחיתה.

Akaflieg Berlin B12:

Akaflieg Berlin B12 הוא מטוס דאון בעל שני ביצועים גבוהים שתוכנן ונבנה בגרמניה. נתפס ככלי מחקר, נבנתה רק יחידה אחת.

Akaflieg Berlin B13:

Akaflieg Berlin B13 הוא רחפן מנועים דו מושבי שתוכנן ונבנה בגרמניה.

Akaflieg Berlin B5:

ה- Ak5ieg Berlin B5 היה רחפן שנבנה בגרמניה בסוף שנות השלושים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש שלוחה גבוהה של בניית עץ שלם, עם כנפי שחפים שלוחות, ציוד נחיתה נשלף, בלמי אוויר צלוליים זזים.

Akaflieg Berlin B6:

ה- Ak6ieg Berlin B6 היה רחפן שנבנה בגרמניה בסוף שנות השלושים. הוא הציג תצורת מטוס מפרש כנפיים אמצעית שלוחה עם כנפי ג'ונקרס, ציוד נחיתה נשלף, כל זנב נע, בלמי אוויר צלילה, גוף עץ ופלדה.

Akaflieg Berlin B8:

ה- Ak8ieg Berlin B8 היה מטוס מפרש גרמני שנבנה בסוף שנות השלושים לתחרות הרחפנים של המשחקים האולימפיים בשנת 1939 ברומא. זה היה מטוס מפרש בעל כנף גבוהה עם כנף כתפיים שלוחה, בלמי אוויר צלילה וכל בניית עץ.

Akaflieg Berlin B9:

ה- Akaflieg Berlin B 9 היה מטוס ניסיוני דו-מנועי, שפותח על ידי Akaflieg Berlin ו- Flugtechnische Fachgruppe בשנות הארבעים. הוא נועד לבחון את היתרונות שיש לטייס בתפקיד נוטה. המטוס הוטס בשנת 1943, אך בסופו של דבר ננטש.

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko הוא מטוס מפרש גרמני בעל ביצועים גבוהים בעל שני מושבים שתוכנן ונבנה על ידי סטודנטים מאוניברסיטת ברונסוויק. מטוס המפרש לא נועד לייצור.

Akaflieg Braunschweig SB-11:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-11 הוא מטוס מפרש ניסיוני, מושב יחיד, בגיאומטריה משתנה שתוכנן על ידי סטודנטים לאווירונאוטיקה בגרמניה. היא זכתה בכיתת 15 מ 'באליפות העולם בגלישה בשנת 1978, אך התקדמותה באופוזיציה הטובה והמקובלת יותר לא הספיקה כדי להוביל לחיקוי נרחב.

Akaflieg Braunschweig SB-12:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-12 הוא מטוס מפרש מסוג מושב יחיד, שתוכנן בסביבות 1980 על ידי סטודנטים גרמנים באוניברסיטאות טכניות כדי לבדוק פרופיל כנף חדש מהמרכז האווירי הגרמני. הוא לא נועד לייצור, אך ה- SB-12 היחיד נותר פעיל ב -2010.

Akaflieg Braunschweig SB-13 Arcus:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-13 Arcus היה רחפן סטנדרטי מסוג מושב יחיד, ללא זנב, שתוכנן ונבנה בגרמניה בתחילת שנות ה -90. אף על פי שהיא ביצעה כמו בני זמנה הקונבנציונליים, היא לא הציעה ביצועים משופרים מספיק בכדי לפצות על מאפייני הטיפול הקשים שלה.

Akaflieg Braunschweig SB-14:

ה- Akaflieg Braunschweig SB 14 הוא מטוס מפרש מסוג 18 מ '(59 רגל) שתוכנן ונבנה בגרמניה בתחילת שנות האלפיים.

Akaflieg Braunschweig SB-5 Danzig:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-5 הוא מטוס מפרש גרמני חד-מושבי בכיתת סטנדרט שתוכנן ואובזר על ידי סטודנטים מאוניברסיטת ברונסוויק. יותר מ 100 נבנו לעיצובם, בכמה גרסאות שונות.

Akaflieg Braunschweig SB-6 Nixope:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-6 Nixope היה רחפן של מושבים בודדים עם ביצועים גבוהים בתחילת דרכו (1961) שתוכנן ונבנה בגרמניה על ידי סטודנטים אווירונאוטיים מאוניברסיטת ברונסוויק. היא התחרתה בתחרות הגלישה הלאומית הגרמנית בשנת 1961, שהגיעה לשישית, והובילה ישירות לשני מטוסי GRP נוספים.

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus הוא רחפן ברמה סטנדרטית שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנות השישים. זה היה אחד מסדרת עיצובי סיבי זכוכית ועץ מעורבים של תלמידי Akaflieg Braunschweig.

Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-7 Nimbus הוא רחפן ברמה סטנדרטית שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנות השישים. זה היה אחד מסדרת עיצובי סיבי זכוכית ועץ מעורבים של תלמידי Akaflieg Braunschweig.

Akaflieg Braunschweig SB-8:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-8 הוא רחפן ניסיוני, בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים שנבנה בגרמניה בשנות ה -60, הבנוי ברובו מעור סיבי זכוכית על גבי מבנה עץ בלזה בנוי. שניים נבנו; השנייה שבה אחר כך הותאמה לכנף של יחס גובה-רוחב גבוה (30: 1), והפכה לסטראטוס אקפלייג בראונשווייג SB-9 .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-8 הוא רחפן ניסיוני, בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים שנבנה בגרמניה בשנות ה -60, הבנוי ברובו מעור סיבי זכוכית על גבי מבנה עץ בלזה בנוי. שניים נבנו; השנייה שבה אחר כך הותאמה לכנף של יחס גובה-רוחב גבוה (30: 1), והפכה לסטראטוס אקפלייג בראונשווייג SB-9 .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-8 הוא רחפן ניסיוני, בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים שנבנה בגרמניה בשנות ה -60, הבנוי ברובו מעור סיבי זכוכית על גבי מבנה עץ בלזה בנוי. שניים נבנו; השנייה שבה אחר כך הותאמה לכנף של יחס גובה-רוחב גבוה (30: 1), והפכה לסטראטוס אקפלייג בראונשווייג SB-9 .

Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-10 Schirokko הוא מטוס מפרש גרמני בעל ביצועים גבוהים בעל שני מושבים שתוכנן ונבנה על ידי סטודנטים מאוניברסיטת ברונסוויק. מטוס המפרש לא נועד לייצור.

Akaflieg Braunschweig SB-5 Danzig:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-5 הוא מטוס מפרש גרמני חד-מושבי בכיתת סטנדרט שתוכנן ואובזר על ידי סטודנטים מאוניברסיטת ברונסוויק. יותר מ 100 נבנו לעיצובם, בכמה גרסאות שונות.

Akaflieg Braunschweig SB-8:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-8 הוא רחפן ניסיוני, בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים שנבנה בגרמניה בשנות ה -60, הבנוי ברובו מעור סיבי זכוכית על גבי מבנה עץ בלזה בנוי. שניים נבנו; השנייה שבה אחר כך הותאמה לכנף של יחס גובה-רוחב גבוה (30: 1), והפכה לסטראטוס אקפלייג בראונשווייג SB-9 .

Akaflieg Braunschweig SB-8:

ה- Akaflieg Braunschweig SB-8 הוא רחפן ניסיוני, בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים שנבנה בגרמניה בשנות ה -60, הבנוי ברובו מעור סיבי זכוכית על גבי מבנה עץ בלזה בנוי. שניים נבנו; השנייה שבה אחר כך הותאמה לכנף של יחס גובה-רוחב גבוה (30: 1), והפכה לסטראטוס אקפלייג בראונשווייג SB-9 .

אקפליג דרמשטאדט:

Akaflieg Darmstadt היא אחת מעשרים קבוצות טיסה הקשורות לאוניברסיטאות גרמניות. Akaflieg הוא קיצור של Akademische Fliegergruppe , קבוצה אקדמית של סטודנטים וסגל מאוניברסיטה גרמנית.

דרמשטאדט D-18:

Darmstadt D-18 היה מטוס ספורט קל גרמני שתוכנן ונבנה בסוף שנות העשרים על ידי Akaflieg Darmstadt של Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , המכונה גם Darmstadt D-17 ו- Darmstadt I , היה מטוס מפרש חד-שלבי בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים, שתוכנן ונבנה על ידי קבוצת עיצוב סטודנטים באוניברסיטה הגרמנית בשנת 1927. אחריו ב -1928 ה- Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , מטוס דומה עם פרופיל חדש, כנף ארוכה יותר.

דרמשטאדט D-18:

Darmstadt D-18 היה מטוס ספורט קל גרמני שתוכנן ונבנה בסוף שנות העשרים על ידי Akaflieg Darmstadt של Technische Universität Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , המכונה גם Darmstadt D-17 ו- Darmstadt I , היה מטוס מפרש חד-שלבי בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים, שתוכנן ונבנה על ידי קבוצת עיצוב סטודנטים באוניברסיטה הגרמנית בשנת 1927. אחריו ב -1928 ה- Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , מטוס דומה עם פרופיל חדש, כנף ארוכה יותר.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , המכונה גם Darmstadt D-17 ו- Darmstadt I , היה מטוס מפרש חד-שלבי בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים, שתוכנן ונבנה על ידי קבוצת עיצוב סטודנטים באוניברסיטה הגרמנית בשנת 1927. אחריו ב -1928 ה- Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , מטוס דומה עם פרופיל חדש, כנף ארוכה יותר.

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt:

Akaflieg Darmstadt D-17 Darmstadt , המכונה גם Darmstadt D-17 ו- Darmstadt I , היה מטוס מפרש חד-שלבי בעל מושב יחיד, בעל ביצועים גבוהים, שתוכנן ונבנה על ידי קבוצת עיצוב סטודנטים באוניברסיטה הגרמנית בשנת 1927. אחריו ב -1928 ה- Akaflieg Darmstadt D-19 Darmstadt 2 , מטוס דומה עם פרופיל חדש, כנף ארוכה יותר.

דרמשטאדט D-22:

דרמשטאדט D-22 היה מטוס ספורט של גרמניה, שתוכנן ונבנה על ידי אקפלייג מטעם האוניברסיטה הטכנית דרמשטאדט.

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

Windspiel Akaflieg Darmstadt D-28 היה מטוס מפרש בעל ביצועים גבוהים חד-מושביים שתוכנן בגרמניה בראשית שנות השלושים. היא נועדה לנצל הבנה הולכת וגוברת של דאייה תרמית, והיא הייתה קלה ותמרנית, עם טווח של 12 מ '; מכוסה משי בגלל קלילות, הוא שקל פחות (ריק) מאשר טייסיו. זה החזיק בשיא המרחק העולמי בקו ישר בשנת 1934.

Akaflieg Darmstadt D-29:

Darmstadt D-29 היה מונופול ניסיוני גרמני שתוכנן ונבנה על ידי Akaflieg Darmstadt. ה- D-29 היה מטוס שלג בעל כנף נמוכה שתוכנן ונבנה במהלך 1936 עם ציוד נחיתה קונבנציונאלי עם גלגל זנב. הוא הופעל על ידי מנוע בוכנה רדיאלי של סימנס-הלסקה ש 14 א 'והיה לו תא תאונות טנדם סגור, כמו גם מספר מאפיינים אחרים, כולל דשיים נגררים הידראוליים, זנב T מבודד וחריצים מובילים.

Akaflieg Darmstadt D-30 Cirrus:

ה- Akaflieg Darmstadt D-30 Cirrus היה מטוס מפרש בעל מושב יחיד מתקדם אווירודינמית עם כנף ביחס גובה-רוחב גבוה ומטוס תרמיל ובום. נבנה בגרמניה ממש לפני מלחמת העולם השנייה, הוא נועד לשובר שיאים וקבע כדין שיא עולם חדש למרחקים ב -1938.

ליפיש DM-1:

ה- Lippisch DM-1 היה רחפן מחקר חד מושבי שתוכנן ונבנה בגרמניה משנת 1944.

Akaflieg Darmstadt D-34:

מטוסי המפרש D-34 של אקפליג דרמשטאדט היו סדרה של מטוסי מפרש חד-פעמיים ניסיוניים, שתוכננו באוניברסיטת דרמשטאדט בשנות החמישים ותחילת שנות ה -60 כדי לחקור את היתרונות המבניים והאווירודינמיים של הפלסטיק והחומרים המרוכבים שהופיעו אז.

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

ה- Akaflieg Darmstadt D-36 Circe הוא מטוס מפרש בעל ביצועים גבוהים המיושב יחיד, ונבנה בגרמניה באמצע שנות ה -60, אחת מ"ספינות הזכוכית "המוקדמות. זה היה הזוכה באליפות גרמניה הלאומית בשנת 1964 והגיע למקום השני באליפות העולם בשנה שלאחר מכן.

Akaflieg Darmstadt D-36 Circe:

ה- Akaflieg Darmstadt D-36 Circe הוא מטוס מפרש בעל ביצועים גבוהים המיושב יחיד, ונבנה בגרמניה באמצע שנות ה -60, אחת מ"ספינות הזכוכית "המוקדמות. זה היה הזוכה באליפות גרמניה הלאומית בשנת 1964 והגיע למקום השני באליפות העולם בשנה שלאחר מכן.

Akaflieg Darmstadt D-38:

ה- Akaflieg Darmstadt D-38 הוא מטוס מפרש גרמני בעל מושב יחיד, שתוכנן ונבנה על ידי ה- Fliegergruppe מאוניברסיטת Darmstadt.

Akaflieg Darmstadt D-39:

ה- Akaflieg Darmstadt D-39 היה רחפן מנועי חד מושבי שמקורו במטוס המפרש D-38. נבנה בגרמניה בסוף שנות השבעים, הוא לא נועד לייצור ורק אחד נבנה.

Akaflieg Darmstadt D-40:

ה- Akaflieg Darmstadt D-40 הוא מטוס מפרש בעל מושב יחיד בגיאומטריה משתנה, מצויד בטווח כמעט מלא, דשי החלפה מתפתלים לאווירודינמיקה אופטימלית בתרופות חלשות ומשולבים בכנף כדי למזער את גרירת קצה הדש. אחד טס בהצלחה אך ה- D-40, כמו מטוסי מפרש בגיאומטריה משתנה אחרת, לא סוחר.

Akaflieg Darmstadt D-41:

ה- Akaflieg Darmstadt D-41 היה מטוס מפרש בעל תצורה דו-מושבית, שתוכנן לביצוע כמו גם מושבי טנדם. הוא נבנה בגרמניה בשנות התשעים ושימש את תלמידי אקפליג דרמשטאדט עד שאבד בתאונה.

Akaflieg Darmstadt D-6 Geheimrat:

ה- Geheimrat של Akaflieg Darmstadt D-6 , המקוצר לעיתים קרובות ל- Darmstadt D-6 Geheimrat , היה רחפן תחרות מוקדם עם מושב יחיד וכנף שלוחה גבוהה, שתוכנן ונבנה על ידי סטודנטים באוניברסיטה הגרמנית בשנת 1922.

Akaflieg Darmstadt D-7 מרגרטה:

מרגרט D-7 של אקפליג דרמשטאדט , המקוצר לעיתים קרובות ל- Darmstadt D-7 מרגרט , היה אחד משני הרחפנים החד-מושביים המוקדמים ביותר, שתוכנן ונבנה על ידי סטודנטים באוניברסיטאות גרמניות בשנת 1923.

Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul:

ה- Akaflieg Darmstadt D-9 Konsul , המקוצר לעיתים קרובות ל- Darmstadt D-9 Konsul , היה מטוס מפרש חד-שלבי בעל מושב יחיד, בעל מושב יחיד, שתוכנן ונבנה על ידי קבוצת סטודנטים באוניברסיטה הגרמנית בשנת 1923 לצורך דאייה בגבעה.

Akaflieg Darmstadt D-28 Windspiel:

Windspiel Akaflieg Darmstadt D-28 היה מטוס מפרש בעל ביצועים גבוהים חד-מושביים שתוכנן בגרמניה בראשית שנות השלושים. היא נועדה לנצל הבנה הולכת וגוברת של דאייה תרמית, והיא הייתה קלה ותמרנית, עם טווח של 12 מ '; מכוסה משי בגלל קלילות, הוא שקל פחות (ריק) מאשר טייסיו. זה החזיק בשיא המרחק העולמי בקו ישר בשנת 1934.

ליפיש DM-1:

ה- Lippisch DM-1 היה רחפן מחקר חד מושבי שתוכנן ונבנה בגרמניה משנת 1944.

לאובנטל וירטמברג:

Laubenthal Württemberg , המכונה לעתים על שם בנאיו Akaflieg Darmstadt Württemberg , היה רחפן מושבים בודד שתוכנן על ידי פול לאובנטל ונבנה באוניברסיטת דרמשטאט עבור וולף הירט, שזכה בו בארבעה פרסים בתחרות בינלאומית בצרפת בשנת 1928. מכונה שנייה נבנתה בשנת 1929 על ידי חברת Klemm Leichtflugzeugbau GmbH.

FVD Stehaufchen:

ה- FVD Stehaufchen או Der Dresdener Stehaufchen , שסומן מאוחר יותר בשם Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen , היה רחפן דו-כיווני דו -ממדי שאינו שווה שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1921. הוא טס בהצלחה מסוימת בתחרויות רון השנייה והשלישית בוואסרקופה והיה גם נהג להכשיר טייסים.

FVD Stehaufchen:

ה- FVD Stehaufchen או Der Dresdener Stehaufchen , שסומן מאוחר יותר בשם Akaflieg Dresden D-B1 Stehaufchen , היה רחפן דו-כיווני דו -ממדי שאינו שווה שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1921. הוא טס בהצלחה מסוימת בתחרויות רון השנייה והשלישית בוואסרקופה והיה גם נהג להכשיר טייסים.

FVD דוריס:

ה- FVD Doris או Dresden Doris , הידוע לימים בשם Akaflieg Dresden D-B2 Doris , היה דאון חד-כיווני שנבנה בגרמניה בשנת 1922. זה היה יוצא דופן שיש לו כנפיים שיכולות להתאים באופן עצמאי את זוויות ההתקפה שלהם, תכונה שנועדה להגביר את האנרגיה נרכש ממשבי רוח.

Akaflieg Hannover AFH-24:

ה- Akaflieg Hannover AFH-24 הוא רחפן אימונים שתוכנן ונבנה בגרמניה.

האנובר גרייף:

ה- Akaflieg Hannover H.2 Greif היה פיתוח של רחפן Vampyr המצליח בשנת 1922. למרות שהיא טסה בשלוש תחרויות רון (ווסרקופה) ברציפות, היא לא הצליחה להתאים להישגים של קודמתה.

האנובר H 1 Vampyr:

Hannover H.1 Vampyr היה רחפן גרמני שתוכנן על ידי גאורג מדלונג עבור תחרות הרחיפה של רון בשנת 1921 שהתקיימה בווסרקופה, מה- 8 באוגוסט עד ה- 25 באוגוסט 1921. ה- Vampyr היה ככל הנראה הראשון כבד יותר ממטוס האוויר שהשתמש בעור לחוץ, הוא היה טענו כמבשר לכל מטוסי המפרש המודרניים.

האנובר H 1 Vampyr:

Hannover H.1 Vampyr היה רחפן גרמני שתוכנן על ידי גאורג מדלונג עבור תחרות הרחיפה של רון בשנת 1921 שהתקיימה בווסרקופה, מה- 8 באוגוסט עד ה- 25 באוגוסט 1921. ה- Vampyr היה ככל הנראה הראשון כבד יותר ממטוס האוויר שהשתמש בעור לחוץ, הוא היה טענו כמבשר לכל מטוסי המפרש המודרניים.

אקפליג קרלסרוהה:

Akaflieg Karlsruhe היא אחת מעשר קבוצות טיסה (Akaflieg) המחוברות לאוניברסיטאות גרמניות. Akaflieg הוא קיצור של Akademische Fliegergruppe , קבוצה אקדמית של סטודנטים העובדים עם אוניברסיטה גרמנית. Akademische Fliegergruppe Karlsruhe eV - היא קבוצת סטודנטים שנרשמה במכון הטכנולוגי של קרלסרוהה, העוסקים בפיתוח ועיצוב רחפנים, כמו גם במחקר בתחום האווירודינמיקה.

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

AKaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl הוא רחפן מנועי שתוכנן ונבנה בגרמניה והוטס לראשונה ב- 9 בינואר 1971.

Akaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl:

AKaflieg Karlsruhe AK-1 Mischl הוא רחפן מנועי שתוכנן ונבנה בגרמניה והוטס לראשונה ב- 9 בינואר 1971.

Akaflieg Karlsruhe AK-5:

ה- AK-5 הוא מטוס מפרש בכיתת יחיד, שתוכנן ונבנה בגרמניה על ידי חברי Akaflieg Karlsruhe.

Akaflieg Karlsruhe AK-5b:

ה- Akaflieg Karlsruhe AK-5b הוא רחפן מועדון חד-מושבי שתוכנן ונבנה בגרמניה על ידי חברי Akaflieg Karlsruhe.

Akaflieg Karlsruhe AK-8:

AK-8 הוא מטוס מפרש מסוג FAI סטנדרטי יחיד, שתוכנן ונבנה בגרמניה על ידי חברי Akaflieg Karlsruhe, שניתן להבחין בקצה הקדמי האליפטי שלו.

DG Flugzeugbau DG-1000:

DG Flugzeugbau DG-1000 הוא רחפן מהמחלקה הדו מושבית שנבנה על ידי DG Flugzeugbau. יש לו מנוע נשלף ומדחף. זה טס לראשונה ביולי 2000 בספייר בגרמניה. ישנם ארבעה דגמים, עם כנפיים של 18 ו -20 מטר בפרופיל HQK-51. הגרסה האחרונה של DG-1001 החליפה את ה- DG-505 בייצור.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 או AFK1 הוא אב טיפוס מטוס מפרש מסוג דו מושבי שנמצא כעת בפיתוח ב Akaflieg Köln eV. ה- LS11 טס לראשונה ב -5 בנובמבר 2005.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 או AFK1 הוא אב טיפוס מטוס מפרש מסוג דו מושבי שנמצא כעת בפיתוח ב Akaflieg Köln eV. ה- LS11 טס לראשונה ב -5 בנובמבר 2005.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 או AFK1 הוא אב טיפוס מטוס מפרש מסוג דו מושבי שנמצא כעת בפיתוח ב Akaflieg Köln eV. ה- LS11 טס לראשונה ב -5 בנובמבר 2005.

Akaflieg Köln LS11:

LS11 או AFK1 הוא אב טיפוס מטוס מפרש מסוג דו מושבי שנמצא כעת בפיתוח ב Akaflieg Köln eV. ה- LS11 טס לראשונה ב -5 בנובמבר 2005.

Akaflieg München Mü10 מילאנו:

ה- Akaflieg München Mü10 Milan הוא מטוס דאון דו מושבי שתוכנן בגרמניה בשנת 1934. רק עותק אחד של העיצוב נבנה.

Akaflieg München Mü11 Papagei:

ה- Akaflieg München Mü11 Papagei הוא רחפן ראשוני שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1935.

Akaflieg München Mü12 Kiwi:

ה- Akaflieg München Mü12 Kiwi הוא רחפן שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1935.

Akaflieg München Mü13:

ה- Akaflieg München Mü13 Merlin ו- Akaflieg München Mü13 Atalante היו רחפנים שתוכננו ונבנו בגרמניה משנת 1935. גרסת גלשן מנועי של Merlin הוסבה על ידי הוספת מנוע קטן באף, כ- Mü13M Motormerlin . התפתחות לאחר המלחמה כאשר ה- Mü13E נכנס לייצור כשייבה ברגפלקה.

Akaflieg München Mü16:

ה- Akaflieg München Mü16 היה רחפן שתוכנן בגרמניה משנת 1938.

Akaflieg München Mü17 Merle:

ה- Akaflieg München Mü17 Merle הוא מטוס דאון במקום אחד שתוכנן ונבנה בגרמניה משנת 1938.

Akaflieg München Mü18 Meßkrähe:

Akaflieg München Mü18 Meßkrähe הוא רחפן שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1927.

Akaflieg München Mü1 Vogel Roch:

ה- Akaflieg München Mü1 Vogel Roch הוא רחפן שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1924.

Akaflieg München Mü22:

ה- Akaflieg München Mü22 הוא רחפן מחקר חד מושבי שתוכנן ונבנה בגרמניה משנת 1953.

Akaflieg München Mü23 Saurier:

ה- Akaflieg München Mü23 Saurier הוא רחפן מנועים דו מושבי שתוכנן ונבנה בגרמניה משנת 1956.

Akaflieg München Mü10 מילאנו:

ה- Akaflieg München Mü10 Milan הוא מטוס דאון דו מושבי שתוכנן בגרמניה בשנת 1934. רק עותק אחד של העיצוב נבנה.

Akaflieg München Mü26:

ה- Akaflieg München Mü26 הוא רחפן בעל מושב יחיד בעל ביצועים גבוהים שתוכנן ונבנה בגרמניה החל משנת 1970.

Akaflieg München Mü27:

ה- Mü-27 הוא מטוס רחפן מחקר שתכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1979. רק דוגמה אחת נבנתה.

Akaflieg München Mü28:

ה- Akaflieg München Mü28 הוא מטוס רחפן מחקר שתוכנן ונבנה בגרמניה בשנת 1983. רק דוגמה אחת לעיצוב נבנתה.

No comments:

Post a Comment

Trick shot, Outline of the visual arts, Executive producer

זריקת טריקים: זריקת טריקים היא זריקה שמושמעת על שולחן ביליארד, שנראית לא סבירה או בלתי אפשרית או דורשת מיומנות משמעותית. זריקות טריקים...